lördag 12 maj 2012

Ja, vad blev det av denna dagen??

Hmm, ja, jag har knappt flyttat mig från soffan på hela dagen! 
Har inte vart såhär slapp på, ja, jag vet inte hur länge, knappt jag minns.Visserligen har det blivit ett par maskiner tvätt till, katterna har fått gå ut och lufta tassarna liten stund var och jag satte mig på träningscykeln en gång till sent i eftermiddag, 1.2 mil blev det denna gången, känner mig nöjd :)

Här i soffan har jag ändå fått massor gjort, jag tog tag i alla mina foton som jag legat efter sedan några månader. Hade en liten förhoppning att komma till hälften i alla fall, men jag fick klart alla! Mycket trevligt :)
De senaste var ju från fälttävlan förra helgen, där Jason var med, så detta inläggets bilder får komma från det tillfället!

Tess och Jason:


Petra och Acritess:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar