tisdag 29 maj 2012

INTE nöjd :(

Nej, nu är jag inte så där värst nöjd. Har för jäkla ont i käken. Hade ont i en tand en dag för några veckor sedan, det gick över lika fort som det kom, men nu är det tillbaka, men inte i samma tand utan den jämte, skumt. Dock är halva käken helt öm, från hakan och bak ända till käkleden, och börjar känna ömhet mot nacke och hals... Så det tär med vanlig tandvärk kan jag nog stryka, känns mera som att jag hittat nån infektion av nåt slag som satt sig. Visserligen så känner jag mig inte krasslig i övrigt, men trött har jag vart, men jag har ju pysslat med saker hela tiden så det borde bro på det. Testade att igår ta mina värktabletter jag har för inflammationen i lederna och de fungerade riktigt bra. Ska ta dem i några dagar och se om det ger med sig, annars blir det väl till att ringa tandläkaren ändå... Suck.
Jaja, så blir det väl ibland, bara att ta det som det är, och inse att det troligen kommer att kosta pengar ;) Usch, gillar inte tandläkare...

Nä, nu struntar jag i detta och går och gosar med katterna istället!!

Liten söt Sunny!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar