onsdag 23 maj 2012

Mellanlandar

Ok, en lite titt in hit blir det allt!
Tjejerna på logen sover, och det kan det ju få göra i lugn och ro, Solweig har fått sin mat så hon klarar sig till framåt kvällen. Mina är ompysslade och vart ute i trädgården och promenerat runt. Om nån timma blir det stallet, hästarna ska in, få sin kvällsmat och bli ompysslade. Sedan är det kvällen hos katterna som gäller. Imorgon ska jag klämma in skolan mellan allt, känns helt onödigt, eftersom jag i princip åker dit för att sitta av tiden, har inget att göra, klar med allt. Har en enda uppgift på fredag, det är väl det enda.
Snart är det slut. Även om jag precis just nu känner mig lite less på det hela vill jag inte sluta. Hade jag haft saker att göra hade jag gladeligen tagit mig dit utan att ha sagt nåt om det, men det är tråkigt att bara sitta av tiden. Men jag vill ändå inte sluta, jag är inte direkt sugen på att gå tillbaka till jobbet. Men det ska väl ordna sig, kommer väl in i det snart. Och så hoppas jag på att jag kommer in på någon av högskolorna jag sökt till till hösten, hur kul hade inte det vart!? Jag hoppas så!!

Men men, nu är nu, så är det. Så nu tänker jag äta middag, tjing!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar