torsdag 3 maj 2012

Min fine gamle häst Jason!

Idag, eller egentligen för några dagar sedan fick jag väldigt roliga nyheter om min förra häst Jason. Och idag fler!
Fick höra av en som ägt honom ett bra tag innan mig att han skulle starta en fälttävlan på söndag! Hon hade sett honom på ens startlista på samma tävling hon skulle till. Så otroligt roliga nyheter!! Att jag dessutom sprang på hans nuvarande ägare idag på Hööks, som jag inte träffat sedan jag lämnade han hos henne var bara toppen! Hon sa att han mådde toppen, och var så underbar!

Det kanske låter konstigt att jag blir så glad över att få veta att han ska starta i en tävling, men när jag blev tvungen att lämna honom ifrån mig såg situationen annorlunda ut. Han var inte friskheten självt direkt och han fick en chans till hos sin nya ägare, min ekonomi var körd i botten och hade inte råd med mera då... 

Så nu är jag så glad över att ha fått reda på detta! Jag ska i dagarna göra ett par inlägg om Jasons och min historia, den var inte helt lätt, men ska försöka reda ut den så gott jag kan!
Åh, vad glad jag är!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar