onsdag 23 maj 2012

Lite svårt att hinna med!!

Igår hann jag inte ens öppna datorn, var fullt upp! 
Det är mycket kattgos, och hästarna har jag med nu i några dagar när Gunilla är på tjänsteresa, och det prioriterar jag naturligtvis framför att sitta framför datorn. Fast det är lite lockande att sätta sig ner och ladda över bilderna från kameran, det får bli snart! Var ju och fotade Jason igen, han tävlade på ridskolan i söndags :) Och så finns det självklart ett gäng kattbilder med ;)
Mer än så här blir det inte nu, ska ut till katterna, Solweig ska få lite mat och sedan ska jag åka med mamma till Sahlgrenska på återbesök. Idag väljer faktiskt att inte rida, jag har rätt ont av värmen än, och igår var både jag och Minerva dyngblöta efter ridturen. Tar nya tag med det i morgon! Stallet fixade jag tidigt i morse när jag släppte ut hästarna. Skönt, eftersom jag inte vet riktigt när jag är hemma sen. 

Hoppas alla har det gott ute i sommarvärmen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar