fredag 18 maj 2012

Lättroade katter var det här!

I morse plockade jag inte lite saker från ladan, Annas katter kommer ju imorgon, så jag tänkte att det kunde vara bra att få lite i ordning redan idag. De kommer ju att få bo i gästrummet inne i huset denna gången, så sakerna som de haft ute i rummet i ladan skulle ju in.
Jag kan säga så mycket som att det var tydligen väldigt roliga saker jag tog in, det bästa var en skena med en boll, hysteriskt roligt tyckte framför allt Beata! Sunny och Doris fick leka med den när Beata tyckte det var lämpligt ;) Men något annat som var intressant var madrassen... speciellt när jag hade knölat in den i ett påslakan (det gamla överdraget väldigt slitet), leken var i full gång! Vad kan man säga, det behövs inte mycket för att roa katter!!








2 kommentarer:

  1. Hihi, Vad kul de har! Mina älskar när man bäddar oxå! Det är världens bästa lek!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, en katt kan roas lätt! ;) Det är något som är säkert! Härligt söta dem är :)

    SvaraRadera