lördag 19 maj 2012

Nu har dom kommit! :)

Ja, nu har mina älskade bonuskatter kommit, de har flyttat in i gästrummet och stannar här i två veckor medan Anna jobbar i Tyskland.
Sally, Penny och Siv har ju vart här flera gånger, då har dom visserligen bott i rummet på logen, så lite nytt är det för dom med, men det är första gången här för Solweig, fyra veckor fyllde hon idag. Hon är hur söt som helst!! Jättevaken, nyfiken och vill gosa i massor! Tultar omkring, går på toa, äter mat, leker, ja, det bekommer henne inte att hon hamnat någon annanstans, mamma och de andra två är ju med henne, och jag var och hälsade på när hon var en dag gammal och nu i veckan, så jag är ju inte helt okänd heller. Tur att det går att lösa så här smidigt när jobbet drar iväg en:) Detta ska nog gå fint!! Jag är ju i mitt esse om man säger så, många katter och jag är lycklig! Mina tjejer är dock lite konfunderade över vilka som flyttat in, och är inte helt nöjda med att inte få gå in i favoritrummet, men det verkar ha lugnat sig nu, inte vart så mycket mutter över det, och det lilla ger sig nog snart!

Solweig, Penny och Sally har hittat sina platser :)

Sally

Sivan

Solweig -hur söt är man inte?! :)

Penny

Sivan kollar in läget!

2 kommentarer:

  1. Vad sööta dom är!!! Måste säga att Solweig är speciellt söt ❤

    SvaraRadera
  2. Visst är dom! Ja, man smälter lite varje gång man ser henne, sötnäsan!! :)

    SvaraRadera