torsdag 19 juli 2012

En fin dag!

Jomen, det har det allt vart. Trots knävärk, fästingbett (som gör att det kliar över hela kroppen just nu, hela tiden...) och seghet har det vart en trevlig dag. 
Bästa vännen Anna fyller år idag, ringde och gratulerade henne i förmiddags, Grattis igen vännen! 

Och har större delen av dagen hållit till i stallet, pysslat och donat så gott jag kunnat med mitt knä, förberett inför söndag, kommer att bli en spännande dag! Borstat och pysslat om Minerva, det gillade damen. Hon behöver verkligen så mycket uppmärksamhet hon kan få just nu, och det får hon :) 

Här hemma blev det till att röja upp lite, en light-variant av den varan. Men det behövdes verkligen. Christian har fortsatt med kattuteburen, det blir så bra!! Snart dax för att näta in den, sedan ska de kunna vara ute :) Det blir så bra!!

I morgon är det fredag, får tänka till både en, två och tre gånger innan jag kommer underfund med vilken dag det är... totalt veckovill är jag, hur länge som helst nu har jag vart övertygad om att det är söndag. Och blir lika förvånad varje gång när jag inser att det inte är det... Noll koll kallas det. Så är det på sommaren! 

Har fått en tid nu förresten, den 17:e augusti vill de skära i mitt knä. Läskigt. Mycket läskigt... Men eftersom det inte verkar bli bättre så får det väl bli så. Hoppas bara att det blir bra. 

Tanker nu fortsätta med att sväva bort i mina tankar, mycket rör sig innanför pannbenet just nu!!

Mina fina flickor får snart vara ute utan att behöva sitta fast i en sele!!

1 kommentar:

  1. sv; verklige inte! dessutom har ambra tappsko och är svullen i v.fram... ibland undrar jag varför jag har egna hästar, blir så nere när dem är skadade/inte känns ok..

    SvaraRadera