lördag 14 juli 2012

I'm back!

Jodå, en dag utan att inte blogga, eller ens gå in på datorn ger en liten lätt ångest, har man blivit för beroende då? Haha, ja, det är nog så. Men igår orkade jag inte starta datorn, så det fick vara. 
Hade annars en härlig dag, började så smått att komma igång att använda knät igår, körde lite bil, gick rätt hackigt, har inte riktigt styrsel över knät än... Framåt kvällen kom ju Gustaf, veterinären, och gick över alla djuren, allt gick fint här med katterna, och med Pontus. Minerva får fortsatt vila, inte bra i benet än. det kommer att ta tid... 

Idag åkte mina älskade bonuskatter hem, och det är inte utan att jag saknar dem redan. Speciellt Solweig, som idag fyller 12 veckor och som i morgon flyttar till sin nya familj i Stockholm. Hon kommer att få det toppen, hon kommer att ha sällskap av Willy, Pennys son som är lite över ett år nu. Men sakna henne kommer jag göra massor, hon har vart väldigt speciell den lilla damen. Älskade lilla "taggen"!! De andra flickorna kan jag träffa när jag vill, det känns skönt :)

Ska ikväll bara slöa (är väldigt bra på att slöa nu ;) ), snart blir det lite grillat, ska bli gottigt!

Liten ursöt Solweig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar