torsdag 5 juli 2012

Kalas och kattmys

Nu är vi nyligen hemkomna från kalas, Christians mamma fyller år idag, grattis Ulla! 
Denna dagen har annars bestått av lite-av-varje-pyssel, en liten tur med mamma bl a till loppis, en påhälsning hos farmor, en koll hos Minerva, jordgubbsplockning och kalas.
Nu sitter jag hos katterna på logen, Solweig far runt här som en galning i högsta fart samtidigt som hon tjuter lite sådär halvgalet ;) Hon är så söt!! Hon har roligt i alla fall :) Sally knölar så gott hon kan ner sig i mitt knä tillsammans med datorn, Siv hänger på Solweig i rejset runt i rummet och Penny ligger skeptisk på sängen och blänger på spektaklet.
Jag ska försöka att inte bli allt för långrandig framför datorn ikväll, trötter är jag, och lite sömn hade inte vart fel (om nu mina knän låter mig sova, det är ju frågan...). Morgondagen bjuder på nya äventyr, ska bli spännande!!

Sivan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar