söndag 23 september 2012

Alltså... så här är det va... en allmän ursäkt utfärdas härmed

Jag har ikväll blivit varse om hur mitt liv kommer att se ut de närmsta tre åren. Jag hade väl mina aningar, men ville inte riktigt fatta det innan ;) 

Med allt plugg sjuksköterskeutbildningen innebär så kommer jag vara overkligt osocial de kommande tre åren, jag vet inte hur jag ska lyckas med annat. 

Och jag vill här och nu be om ursäkt för de tre kommande åren av frånvaro i sociala sammanhang, och härmed även hälsa att vi syns om tre år då, sommaren 2015 närmare bestämt, om allt går som det ska (och det ska det göra!!). 

Men jag ska försöka ge lite livsyttringar här på bloggen, förhoppningsvis varje dag, så helt väck kommer jag inte att vara :)

Så snälla, glöm inte av mig, jag finns här, något begravd under olika typer av studentlitteratur, men högst levande, men något frånvarande, men jag kommer att komma tillbaka ;) 

Detta är alltså livet som universitetsstudent ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar