torsdag 20 september 2012

Idag har det inte gått nåt vidare.

Jag var lika tom i bollen idag som igår!! 
Första föreläsningen var rätt ok, den andra var väl sådär. Hur jag än vände och vred på det fick jag inte ut nåt av den... Och ska jag vara ärlig så fastnade inte särskilt mycket av något idag. Har försökt plugga nu i em och kväll, men det går inte idag, får inte ihop ett ord. Varför?? Jag skulle verkligen behöva få gjort en hel del! Men det är väl så ibland, ibland går det inte ihop sig. Jag ska ta nya tag i morgon. 
Men först ska jag verkligen rensa hjärnan, börjar dagen med att släppa ut hästarna, och sedan pyser jag till Ullared :) Skoj, skoj!! Och när jag kommer hem, då ska det pluggas. Ska ju jobba i helgen, bra visserligen, men alla timmar denna helg hade behövts till plugg.. Måste nog ha lite bättre koll på hur plugget ligger innan jag tar på mig jobb, hur mycket jag än behöver pengarna och faktiskt tycker att det ska bli kul, så måste skolan få ha tiden den behöver, annars kommer tre år bli många fler... så är det bara. Får hoppas på att jag får ihop allt tills seminariet, nu är det allvar av det hela, och remmarna stramas åt nu efter en snäll igångsättning (tycker det vart bra åtdraget redan i starten minsann!) sa läraren senast idåg, hej och hå... Jaja, allt ska väl gå!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar