fredag 21 september 2012

Har syndat idag. Big time

Idag blev det en tripp till Ullared :) 
Och ja, jag fick med mig en hel del hem ;) Och som alla andra gånger jag vart där så försvarar jag ävven denna gång att jag faktiskt behövde alla grejer jag köpte ;) Fast allt var inte mitt, en del var till hästarna, från början var det meningen att Gunilla skulle med, men fick förhinder, så jag köpte grejerna åt henne. Lite täcken och annat, jättefina blev dom i sina nya kläder :)
Jag själv fick med mig lite av det vanliga, kläder, sånt där som går åt som fryspåsar, kattleksaker, kattsand, lite grejer som behövs när jag pluggar och lite inredning. Det sistnämnda är väl inte nödvändigt, men ack så kul ;) Har letat sedan vi blev färdiga med renoveringen av sovrummet efter tavellister, men inte vart nöjd, tyckt att alla vart för dyra. Men idag slog jag till, billigt och bra!! Och tre tavlor med, jag har många gånger suktat efter de fina, billiga oljetavlorna där, och idag fick alltså tre stycken följa med mig hem! Och en ram med, för jag fick ett otroligt fint kort av farmor när jag fyllde år, och det blev en kanonfin tavla av detta! Passade perfekt i sovrummet :) För tavellisterna är redan på plats, och två av tre oljetavlor står på sitt ställe, liksom vykortstavlan! Det tredje tavlan har jag visserligen bestämt mig för var den ska vara, men Christian var inte riktigt lika övertygad om detta, så jag får väl låta det gå ett litet tag, så får vi se vart det hamnar ;)
I butikerna på utsidan hittade jag mig ett par skor, också de billiga, och kanonfina! Jag har numera ett par lite snyggare skor, inte bara sådana som liknar gymnastikskor! Till och med lite klack på dessa, ojoj, så jag utmanar ödet, det lär ta ett tag innan jag lär mig gå med dessa, stor risk för stukade fötter var det här!!

Nu har jag landat i soffan, skulle egentligen plugga, men jag orkar inte. Ska ta och kolla på en av informationsfilmerna som ligger ute på skolans hemsida, som tillhör en föreläsning, det känns lite lagom ;)

Tjing på er!!

Tre tjejer som blev väldigt nöjda med storpacket leksaksmöss jag köpte till dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar