onsdag 12 september 2012

Ytterligare ett steg är avklarat!!

Idag har jag inte haft några schemalagda lektionen så jag har hemifrån pluggat idag, och jag slog till och gjorde en webbtenta, denna om basal omvårdnad. Och visst gick det bra, godkänd på den!  (den förra som jag gjorde i helgen var om förhållningssätt, alltså regler och lagar... godkänd på den med, gött!)
Och omdömet som jag fick på gårdagens seminarium var över förväntan måste jag säga! Man växer verkligen när det är positiva besked man får!! Speciellt när man inte tror ett dugg på att det gick alls bra som jag trodde om gårdagen. 

Nu har jag även fått pratat med ansvarige på praktikplatsen jag ska vara på, och dagar är bestämda som jag ska vara där, hur kul som helst!! Det är detta jag vill, och mitt mål att nå, att sitta och skriva massa grejer är inte jag alls, praktiskt arbete ska det vara!! Hur som helst, första dagen är i nästa vecka, på tisdag, och det ska bli jättespännande!! Jag ska vara på en vårdcentral, som även har ett läkarhus, så även kirurgi finns där. Nu är det lite väl lite praktik kan jag tycka, bara en dag i veckan under fem veckor denna terminen. Men det kommer ju mer framåt i skolgången, längtar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar