fredag 14 september 2012

Bra känsla!!

Jag har för första gången sedan blindtarmsoperationen varit glad och positiv hela dagen! Det har vart trassligt med ork och motivation, men nu är den nog på väg tillbaka!! 
Allt flyter på nu i skolan känns det som, hittills går det bra, och har fått bra omdömen på det jag hunnit göra. Trots att jag fick ta bussen 06.10 i morse för att hinna till min föreläsning/redovisning som började kl åtta, så har humöret hållit i sig, och orken vart ok. Fick ett ryck när jag kom hem i eftermiddags vid 16, och pustade alla fönster och tvättade mattor, och utöver det skurade jag rent spisen, diskade och lagade mat. Man kan ju undra vad som hände där?? Men nu är jag trött kan jag lova ;) 
Men nu är lite gjort inför morgondagen i alla fall, bara lite städning kvar, och 2 äppelpajer ska bakas. Fyller ju år i morgon och släkten kommer förbi en stund. Blir rätt oavancerat, sparar in på den energin jag har hittat noga nu, men lite blir det allt, det är mysigt!
Men i alla fall, dagen har bjudit på en bra känsla, så nu känns det som att jag är laddad inför framtiden!!


2 kommentarer: