tisdag 11 september 2012

Spökar det eller??

Kan meddela att dagen har väl fungerat bra, seminariet vi hade rullade väl på och det var inte bara jag som var förvirrad, och det kändes skönt konstigt nog ;) Hur det gick? Ja, det vet i sjutton, blev väl säkert godkänd, hoppas jag. Jaja, får se hur det går.

Hur som helst, skumma saker händer här i kväll. Teven la av för en stund sedan, bara sådär. Men nu fungerar den igen. Och hemtelefonen, ja, den verkar ha börjat leva sitt eget liv. Satt och pratade med Gunilla i mobilen när det ringde här hemma, och eftersom ingen annan gick och svarade så gick jag efter telefonen och skulle bara svara och säga att jag ringer upp. Men nä, det var lönlöst, det var ingen i andra änden. Och inget nummer på displayen? Konstigt. Men på den andra telefonen fanns det och jaja, jag ringer upp de som ringde alldeles strax. Och det gjorde jag. Men de hade inte ringt? Mer konstigt. Detta har hänt innan, att vi sett på telefonen att någon som vi känner ringt, och jag ringer upp, men nej, de har inte ringt... Man börjar ju undra lite smått om det spökar här eller nåt. I alla fall i allt det elektroniska, min dator lever med sitt egna liv och även mobilen. 

Nä, nu ska jag fundera på nåt annat än elektroniska spöken, ska ta mig en vända här på nätet, helt utan krav från omvärlden, för att ladda upp och ta nya tag i morgon med en webbtenta, inläsning inför redovisning på fredag och förbereda mig inför workshop vi ska ha på måndag. Ska nog få detta att gå ihop.

Beata verkar ha sett ett spöke i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar