onsdag 26 september 2012

Leeedig i morgon!!

Eller tja, det är väl fel uttryckt, jag har inget schemalagt, inte på fredag heller. Men en examinationsuppgift ska skrivas dessa två dagarna, så jag kan väl egentligen inte påstå att jag är ledig, det lär väl ta större delen av dagarna... Uppgiften ska vara klar senast söndag och mailas in, men jag vill inte sitta hela helgen med detta, utan jag vill vara klar på fredag. 
I morgon blir det som sagt plugg (börjar redan känna mig tjatig om det ;) ), men under eftermiddag och mot kvällen ska det allt bli stallet, och det ska bli underbart!!! Ser fram emot morgondagen som en tok :) 
Det går framåt med Descarada nu, hon är skrittad en hel del uppsuttet nu, och även trav lite grand!! Det är Julia som fått äran att ta första ridningen, och det går kanon!! Minerva tycker inte att allt är särskilt kul att bara få titta på, men i sinom tid kommer det bli dags även för henne, framåt våren kan det nog bli dags, om allt går som det ska, och än så länge ser allt bra ut :)
Hur som helst, jag är hur sugen som helst på att komma upp på hästryggen, det var längesedan nu, och snart måste det vara dags!!

Riiiidaaaa!!!

2 kommentarer:

  1. Åhh va härligt att du får hänga i stallet igen! Riktigt glad för din skull!
    (Ni har en award att hämta hos oss) Kramar och Nosbuffar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är riktigt härligt!!
      Tack snällaste!! Den ska jag genast hämta!!
      Kramar!!!

      Radera