torsdag 27 september 2012

Jag borde inte...

Nä, här borde jag inte vara och skriva!! Inte nu i alla fall, för jag har inte ens börjat med etikuppsatsen än. försvarar mig med att jag har gjort lite andra nyttiga saker ;) Typ tvättat, diskat, handlat, men bara för att undvika att sätta mig och skriva ;) Har rotat fram referensmaterial med, men tycker inte att jag blir något klokare av det... Fy sjutton vilken tråkig uppgift!!! Men måste väl... så jag gör väl ett försök då... hoppas det går bättre nu... jaja... jag ska..... gräver väl ner mig i etikträsket då... bye.


2 kommentarer:

  1. Etik är ju jätteintressant, och visst, ett träsk om man vill, för det är ju inte lätt när det kommer till etiska val. Heja heja! Du fixar det!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, tja, visst kan det vara intressant, och ja, jag erkänner, det har vart lite kul att skriva uppgiften, roligare än vad jag trodde ;) Men nä, etik som ämne är väl inte vad jag tycker är det roligaste att syssla med, jag vill ha mer av det praktiska, ge mig en nål så jag kan få lära mig ta blodprover!! ;) :) Kram!!

      Radera