torsdag 6 september 2012

Trögt

Ja, jag kan inte säga annat än att det går trögt. Visst, jag vet att det inte gått så många dagar än, men jag vill bli av med det som gör ont, och jag vill kunna röra mig obehindrat. Och göra det jag vill. Men just nu är jag inte där än, utan snällt får vänta på att göra som jag vill. Jaja, två veckor är inte mycket utan att få anstränga sig lite mer, det finns de som har det mycket värre än så. På dessa två veckor får jag inte anstränga magmusklerna något nämnvärt, utan successivt trappa upp till normal nivå av träning. Längtar dessutom till stygnen ska väck på knät, nån gång nästa vecka ska det bli, tar väl plåsterlapparna och stripsen på de tre såren på magen då med. Men nu kliar de med, inte bara knät... jaja, jag får ge mig till tåls, kunde ju som sagt vart så mycket värre.
Idag har jag annars jobbat på att övertyga mig själv om att jag ska igång med plugget, och hitta motivation till det, plus allt annat. Det går sådär med det, men det är lite bättre än igår. Det ska väl ge sig det med. Men just nu känns det som sagt väldigt tröööögt....

Helloooo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar