måndag 17 september 2012

??

Kort och gott, jag känner mig som ett frågetecken idag. 
Varför?? Tja... vet i sjutton, kan väl vara att jag åkte hemifrån kl 06 i morse efter en natt med taskig sömn, och har spenderat dagen med att lyssna på föreläsning och haft workshop (typ ett seminarie) och kom hem vid tjugo över fem i eftermiddags. Innan jag hann varva ner fick disken sig en omgång och nu har jag hamnat i soffan och äter kvällsmat. Jag är trött och seg, och känner mig helt nollad i huvudet. Måste fixa lite pluggisgrejer innan jag kan koppla av helt, men det blir nog inget avancerat, inte mycket går in just nu, liite för trött för det ;) 
Men jag är ändå hur laddad som helst för morgondagen, jag ska ju ut på min första praktik!!! Visserligen bara en dag i veckan i fem veckor framöver, men det ska bli urkul! Har hamnat på en vårdcentral i Göteborg, där dom även har en dagkirurg, och på den ska jag få vara på i alla fall en av dagarna :) Spännande!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar