lördag 22 september 2012

Full dag!

En helt fullspäckad dag vart det idag. Helg känns det då inte som!
Gick upp 7.10 för frukost och plugg. Vid halv elva drog jag iväg till jobbet, hemma igen vid halv tre. Diskade lite, duschen, sedan lite plugg till. Vid halv fem kom mamma och pappa och hämtade oss, och det bar iväg till min kusin Mikael, som fyller 35 idag. Ett väldans trevligt kalas vart det allt och nu har vi precis kommit hem igen, och min tanke var att fortsätta plugga. Men nu känner jag att det står mellan två, eller ja, egentligen tre val. Fortsätta plugga, eller gå och lägga mig, eller leta lite information och sedan gå och lägga mig. Jag tror det lutar lite åt det sista alternativet faktiskt. Jo, så får det nog bli, för en nästan lika fullspäckad dag väntar i morgon!!

Grattis kära kusin Mikael (står upp, i svart tröja och jeans)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar