söndag 9 september 2012

Vart tog den vägen??

Helgen försvann ju utan att jag knappt hann märka av den. Antagligen för att jag fortfarande går som i en dimma. Idag är det en vecka sedan operationen, och ungefär nu, vid denna tiden kom jag tillbaka till rummet på kirurgakuten efter att ha legat flera timmar på uppvaket efter operationen. 
Dagen som varit har inte vart så vansinnigt trevlig, ont idag, och olustig känsla. Vill ha bort stygnen på knät och lapparna på magen, ska se om inte det ska kunna bli av i morgon. Det känns som att de hindrar, att de på något vis sätter spärrar i huvudet på mig.
Har annars idag fått gjort en webbtenta, en avklarad nu då och en kvar. Var och hälsade på i stallet en stund, det var mysigt men rätt ansträngande även fast jag inte gjorde något. 
I morgon är det nya tag som gäller, det bär av till skolan, hoppas det funkar bra. Det känns motigt. Men det ska väl gå. Hoppas jag. Hörs i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar