tisdag 6 november 2012

Ännu mer..

Jodå, denna dagen har bestått av ännu mer celler, och det fortsätter i morgon. Det är inte det roligaste, men idag var det lite mer intressant i alla fall. Så, nu är 3 av 24 föreläsningar som vi ska ha innan jul avklarade, bara några kvar ;) Tycker inte det är så farligt dock, förutom att jag har grymt svårt att sitta still, jösses så det springer i benen... Kanske vänjer mig ;) 

Hur som helst, jag har lite nya saker på gång, inget större spektakel, eller ja, det beror på hur man ser på saken. Håller vad det är för mig själv tills jag har fått allt svart på vitt, vill inte att någon tror att jag går bakom ryggen på någon, för det gör jag inte. Jag måste bara göra en viss grej. Så det så :) Så den nyfikna får hålla sig nån dag eller två ;) 

Nu tror jag det blir lite te innan jag ska kasta mig i säng och tagga inför en ny dag med cellföreläsningar! Go'natt!!

Hos fina flickorna var jag en stund ikväll :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hihi, kan jag tro ;) Nu är det egentligen inget större, och egentligen rätt ointressant, men ändå, en liten förändring blir det :) I morgon kanske jag fått fixat alla telefonsamtal och sedan ska jag avslöja :)

      Radera