söndag 11 november 2012

Då var jag här igen :)

För fjärde gången idag är jag här inne och krafsar lite! En smarrig middag är intagen, några sidor till med nervsystemet intryckt i huvudet, tagit en vända genom duschen och nu tänker jag ta helg. Inte många timmar av det, men bättre än inget! Ingen idé att läsa mer, allt är grymt rörigt i huvudet som det är efter denna helgen, har pluggat så gott som hela tiden. Återupptar denna syssla i morgon igen..

Nu sitter jag och klurar på hur jag ska få allt gjort innan jul som jag vill ha gjort här hemma. Det är liksom inte mycket tid över nu till annat än till att läsa. Förra kursen var rena semestern ju!!  Men om jag inte får gjort det som jag vill så att det blir mysigt och juligt så kan jag inte släppa det och kommer att få svårt att koncentrera mig på att plugga. Jag vet hur jag fungerar när det gäller sånt här, är det inte ordning hemma är det inte ordning i mitt sinne. Nu ska jag ju gå in och jobba några pass med, där försvinner ju lite mer tid. Jag får helt enkelt påbörja allt lite i tid i år, så jag blir klar till första advent! Ja, så får det nog bli! 


 Snart så!


4 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara säga att jag ska träna gymkana i dag och jag ska även hoppträna för Ulf nästa vecka (Tror jag, säger till om jag ej ska hoppträna då) så jag tänkte kolla om du kunde komma upp och fota?
    Svara gärna genom en kommentar på min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Om du nu ska upp på onsdag, så får du gärna klicka lite bilder på mig och bianca också om du har lust! :) <3

    SvaraRadera