måndag 12 november 2012

Ett enda stort frågetecken...

Efter en dag med föreläsning som var bra, men nu börjar det bli lite mycket och något rörigt på det här hjärnkontoret, så har jag suttit och läst in om våra sinnen. Men jag vet inte, jag känner mig helt nollad, har huvudvärk och kommer inte ihåg smack av vad jag läst. Suck. Får väl hoppas på att det fastnat något så jag hänger med bättre på morgondagens föreläsning. 

Visserligen har jag gjort några andra saker idag, efter jag kom hem var jag på jobbkontoret och skrev på uppsägningspapperna, urskönt! Har ju en månads uppsägningstid, men det gör ju inte så mycket, jag är ju tjänstledig ändå :) Snacka om att en sten här ramlat... Så bra trivdes jag på det jobbet... inte alls... En vända hos sjukgymnasten med, lika bra att ha det gjort för denna veckan. Jag har ju rört på mig i alla fall, slog till och med till med ett konditionspass innan styrkepasset, gött!

I veckan blir det då ingen vila, har tagit på mig två jobbpass mitt i alltihop. Känns lite trögt just nu, men ändå kul. Och det är nödvändigt, det måste liksom gå runt.. Det ska nog gå fint ändå! Och ser fram emot det lite ändå, längesedan jag var där och jobbade, så det ska bli lite mysigt trots allt!!


Lika trött som denna högen ser ut att vara känner jag mig.. Sötisarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar