tisdag 27 november 2012

Vill bara gråta en skvätt...

Har hamnat i ett starkt tvivel just nu, jag får inte det jag pluggar på till att fastna i skallen. Varje gång jag läser om något är det som att jag läser det för första gången. Jag fattar inte vad jag läser och ju mer jag läser desto mer rör jag ihop allt. Tentan kommer att gå åt skogen :(
Några delar går bra, skelett och muskeldelen ska väl gå bra (tror jag) men inte nervsystemet som verkar var den största biten i tentan. Jag förstår helt enkelt inte?? Och kommer inte ihpg nercellelrnas uppbyggnad, namn, blablabla...
Vill inte. Men ska ändå. För jag ger mig inte. Men behöver en paus...

Hoppas på att få den mentala pausen i morgon bitti från plugget, för då är det dags för tandläkaren. Det om något kan få mig ur balans och glömma allt annat, och förhoppningsvis skapar detta en liten omstart i skallen ;) Men jag vill egentligen inte dit i morgon, jag är fan livrädd redan, och det är ju ingen liten grej, den fruktansvärda tanden som vart galen och värkt i ett halvår ska rotfyllas. Hua, läskigt :( Men med lite lugnande i kroppen så ska jag förhoppningsvis sitta kvar i stolen i alla fall... Och det kanske kan bidra till att jag slappnar av lite och kanske till och med kan hitta det jag läst in nånstans i skallen när jag klarnar igen?? Hoppas det så att jag får ut nåt bra av att gå till tandläkaren (mer än att ha en tand som inte gör ont mer förhoppningsvis). 
Men livrädd är jag ändå, vill inte.. :(
Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar