söndag 25 november 2012

Kommande veckan.

Adventsveckan. Jaja, om det bara hade vart det. Kommer bara att vara i skolan tisdag och fredag. Men det betyder inte ledigt. Nä, det betyder ännu mer plugg. För på fredag är det dags för tentan. Och jag verkar ha sopat rent skallen på det jag hittills läst in, för just nu fattar jag verkligen inte nåt av vad jag läste nu ikväll. Jag vet inte, fattar inte varför det blir blankt när jag blir nervös. Får ju inte fram nåt!! Det kommer att gå fullständigt åt skogen om det ska vara så här. Jag blir så trött. Visst, jag kan göra en omtenta, men vad fasen, jag vill fixa det första gången :( Jaja, jag får väl fortsätta nöta in det under veckan, och hoppas på det bästa helt enkelt. 
En till sak denna veckan jag oroar mig för är att jag ska till tandläkaren på onsdag och göra en rotfyllning. Efter att ha haft ont i den satans tanden i ett halvår ska jag bli kvitt det. Och med det ska jag väl kunna äta och dricka utan att ha konstant ont i truten. Men det blir läskigt ändå trots att jag får lugnande innan. Jag vill egentligen men vet att jag måste.

Utöver dessa två gigantiska orosmoln så är väl veckan rätt hygglig. Ska väl inte klaga. Men just nu är känslan bit ihop eller bryt ihop...

 Fina El Paso, längesedan jag satt på din rygg, saknar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar