söndag 11 november 2012

Nämen nä, ingen förändring här inte.

Så blev det inte.. Satt bara fyra timmar med tentan igår, och hoppades på att jag skulle få ihop alla rätt. Men nejdå, ett förbannat fel föll det på. Det är sådana där svar med tre till tio alternativ och det kan vara fler än ett alternativ som kan vara rätt. Det sura är att jag vet precis vilken jag gjort fel på, ett förbannat osäkerhetsfel, tänkte att det jo, nog ska det vara så.. om jag bara inte satt det idiotiska krysset i den rutan så hade jag haft ett godkänt på denna tentan. Men jaja, bara att ta nya tag då... Startar alldeles strax med en ny omgång, så får vi se, om det blir några förändringar framåt kvällen här ;) 

Kom ihåg alla att det är fars dag idag :) Själv ska jag och Christian till mina föräldrar och äta middag i eftermiddag och fira lite. Ska bli mysigt! Och ett skönt avbrott i dagens plugg minsann...

Ha en go söndag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar