torsdag 15 november 2012

Kära lediga dag!!

Idag har jag inte pluggat mer än att jag har sammanställt lite anteckningar. Men annat har jag gjort, bland annat flyttat om i vardagsrummet. Inte jättenöjd, men mer än innan. Så här får det bli ett tag nu, det som skulle göra det bättre är nya möbler... men det får allt vänta! 

Jag har vart i stallet med, underbart!
Hästarna gick utan täcke när jag kom, härlig syn! De var väldigt nöjda med detta. Vi gick en promenad i skogen, mer balsam för själen kan det inte bli!! Släppte ut hästarna nakenfisar igen, till Minervas so´tora lycka :) Ja, hon var inte ren efter en liten stund i alla fall ;)

Julia har vart här och fixat håret på mig med, hur bra som helst blev det!! Tack Julia!!! Så skönt att ha det fixar!

Härlig dag!! Lite för kort kan jag tycka, men ändå bra :)

Ett par mobilbilder:
Ljuvlig promenad!!

Ja... lerinpacking ska ju vara bra i alla fall, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar