söndag 4 november 2012

Fartfyllt!!

Var ju och kollade på SM i Gymkhana på Göteborgs Fältrittklubb idag, tillsammans med ett glatt gäng! Har visserligen sett gymkhana förut, på Göteborgs Horseshow och gillat det, men nu bjöds det på en hel eftermiddag med lekar till häst, riktigt kul!! Det är så att man skulle vilja börja med detta själv (om jag nu hade vart lite mindre sliten och kunde rida ponny på ett sådant sätt ;) ). Vi vet inte vem som vann, vi hann se kvalen, men finalen valde vi att avstå, det började bli väl sent tyckte vi, och kallt på läktaren efter tre och en halv timmas stillasittande där. 
Hur som helst, i morgon kör gymkhana kursen igång på ridskolan, och någon av dagarna ska jag definitivt vara där och fota! Detta har jag lovat de goa ungarna som ska vara med, och så ska det bli :) Dock kanske inte i morgon, måste sätta mig och läsa in mig på lite grejer inför ett gäng föreläsningar nästa vecka. 
Idag var inte kameran med dock, den var inte laddad, inte mycket till idé att ta med den utan batteri!

 Får bli en annan typ av fartfylld bild i stället med mig och Ville-bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar