fredag 16 november 2012

Nämen hej!

Trött som jag vet inte vad, sitter jag nu här i soffan :)
Lite plugg hemma på fm, liten stund i skolan på em, småplugg efter det, nu laaaat...
Morgondagen planer: plugg, en tripp till Borås, hästmys och mer plugg. Stortentan närmar sig och jag börjar bli hysterisk ;) Eller ja, stor, inte så kanske, men det känns så!!
På tal om något annat så fick jag reda på idag att examinationsuppgiften jag lämnade in i slutet på förra kursen är godkänd, tagit ett tag att få svar på det, men nu så, ljuvligt!! Nu kan jag släppa det, gööött!!
Nu: mera laaat i soffan.. :)

En härligt lat kattungehög :) Beata och Doris med syskon!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Skulle du kunna komma upp och fota på gymkanan (måndag, 18.30) eller hoppträningen (onsdag, ca 6.15)? Skulle vara jätte kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag säkert kunna!! Om det inte dyker upp något med skolan så ska jag nog kunna, men vågar inte lova i förhand, men håller tummarna på att jag får ihop det! Kram!

      Radera