måndag 19 november 2012

Vaddå trött?? Nähädå, inte alls..

Idag är jag lite sliten ;) Åkte kl 06 i morse, kom hem 18.15 ikväll. Skulle väl kunna vara rätt normalt egentligen, men jag är inte van, då känns det minsann ;) Och så jobbade jag igår, var hemma 20.30 efter en dag med mycket att göra. Är ju inte van där heller, så det blir en del att hålla reda på!! 
Men vad sjutton, jag ska inte klaga, det skulle kunna vara mycket värre. 

Just nu har jag en sjuklig tentaÅNGEST!!! Blir kallsvettig bara jag tänker på det och vet inte hur jag ska få ihop allt... Det är bara grötigt i huvudet igen. Måste få rett ut lite igen. Flera delar som jag inte fattar. Men det ska väl gå bra hoppas jag, är väl bara att sätta sig med allt och nöta in det lite mer. Suttit en stund nu med. Men inte mer ikväll. Jag är helt slut...

Beata hjälper så gott hon kan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar