tisdag 13 november 2012

Tant grön har ordet!

Jojomen, jag är grönhårig. Men har börjat bekämpa det med specialschampo idag, hoppas det ger resultat! Risig é jag med i kalufsen, hoppas Julia har tid på torsdag att klippa lite och slinga utväxt :) Nu börjar det kännas trist... Även om inte jag är direkt fixerad att mitt utseende ska vara tipptopp så vill jag ändå inte se ut som att jag vaknade för fem minuter sedan och inte hann borsta håret... ven om så är fallet många gånger ;) Alltså att jag vaknade precis, men håret vill jag allt ha borstat ;)

Tant är dock inte bara grön, hon är trött med. Hade tänkt att läsa lite till ikväll, men jag orkar inte, jag har rört ihop allt för tillfället, irriterar mig på det, så jag ska låta det få sjunka in i ett par dagar, sedan ger jag mig på't igen. I morgon blir det inget för då ska jag jobba efter att ha vart på föreläsningar. Det ska faktiskt bli jättekul! Härligt att faktiskt känna att det är kul att gå till jobbet igen. Det var väldigt längesedan. 
Men på torsdag är jag ledig, då ska jag till stallet!! Underbart, längtar!! Och så ska jag pyssla här hemma, är lite sugen på att flytta om lite i vardagsrummet, får väl ta och göra det, och se om mina tankar blir bra i verkligheten :) Hoppas det, för är inte riktigt nöjd nu. Men vi får se vad jag orkar, får väl bli att flytta omkring grejer mellan läspass :) 

Aja, nu ska jag fortsätta sörpla på min nypressade apelsinjuice, allt för att samla ihop lite energi till :) Gott är det med!!

Fina Minerva, saknar damen nu!! På torsdag blir det massa gos!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar